Tuesday 22 May 2012

My brain needs GOOGLE.

Still in exam week -.- somehow, my exam already over. Done with those 4 subjects. Please don't talk about description, it was HORRIBLE. 

Take note : Pengawas exam, PLEASE ! jangan lah bercerita di depan meja pelajar paling depan. Y U No think of me? 

Aku ter 'blank' . maigad . Everything gone . Salah aku juga, masa-masa kecederaan tidak bertenang . Bila aku dah terblank benda yang aku tahu pun jadi susah. Tunggang terbalik . 

The worst ever . Aku salah eja perkataan  paling mudah dalam ENGLISH. Trust me, siapa check paper description aku mesti label aku bodoh since perkataan level budak tadika kemas pun aku boleh salah eja. Memalukan kaum sangat ~

* le cat yang pregnant dan bersantai di bilik aku *
: watchin the view before I release the kittens :

Perasaan aku bila tersedar aku salah eja perkataan level budakbudak.


: lol, Imma eng-ge-lis teacher to be, Y U No spell the word correctly:
: embarrass enough :

No comments:

Post a Comment